Pracuj z nami!
Medical Tribune Polska Sp. z o.o. - lider na rynku wydawnictw medycznych poszukuje kandydatów na stanowiska:
Specjalista ds. sprzedaży publikacji medycznych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJE DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Administratorem Pan/Pani danych osobowych jest Medical Tribune Polska Sp. z o.o. ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa (dalej „Medical”), kontakt telefon: 22 444 24 00. Medical przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
- przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
- sporządzenia umowy o pracę umowy/umowy cywilnoprawnej w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi realizację procesu rekrutacyjnego z Pana/Pani udziałem.
Więcej na temat przetwarzania danych osobowych w Medical Tribune Polska: http://pody.pl/polityka_prywatnosci_MT
Medical Tribune Polska poszukuje specjalisty ds. sprzedaży
publikacji medycznych, który zapewni nam wsparcie w dziale Call Center. Jako
członek naszego zespołu będziesz
zajmował się sprzedażą publikacji oraz szkoleń edukacyjnych dla lekarzy,
wspierał ich w procesie zakupowym, odpowiadał na pytania oraz budował trwałe
relacje nastawione na długoterminową współpracę.
Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do zespołu, posiadasz
świetne umiejętności komunikacyjne, kierujesz się pro-kliencką postawą, a
kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność, ta oferta jest właśnie dla Ciebie.
Medical Tribune Polska Sp. Z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz, ul. Powązkowska 44 C
Kontakt tel. 22 444 24 44
Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży publikacji medycznych
Twój zakres obowiązków
- Realizowanie celów sprzedażowych poprzez telefoniczny kontakt z Klientami (lekarzami) z przydzielonej puli
- Budowanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz
nowymi Klientami poprzez identyfikację i realizację potrzeb w edukacji
zawodowej
- Realizacja zamówień
- Wystawiane faktur
- Dbanie o wizerunek firmy
- Współpraca z menagerem
Nie masz doświadczenia w sprzedaży ale nie straszne Ci
nowe wyzwania – nie obawiaj się – wszystkiego Cię nauczymy
Nasze wymagania:
- Energia i determinacja do osiągania celów
- Umiejętności komunikacyjne - dar przekonywania będzie dodatkowym atutem :)
- Umiejętność szybkiego wdrażania wskazówek i
otwartość na zmiany
- Biegłość planowania i realizacji założonych wyników
- Samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy
- Duża motywacja do realizacji celów
Mile widziane :
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub obsłudze Klienta
Oferujemy
- Umowa zlecenia
- Stała stawka + prowizja przez pierwsze 3 miesiące (wynagrodzenie od 4000 zł brutto)
- Bonusy, nagrody w konkursach sprzedażowych
- Płatne szkolenie wdrożeniowe
- Możliwość pracy hybrydowej
- Elastyczny czas pracy (możliwość pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19)
- Niezbędne narzędzia pracy – laptop, słuchawki, system CRM
- Udział w szkoleniach w godzinach pracy
- Wsparcie i pomoc Menagera w codziennych wyzwaniach
- Pracę wśród przyjaznych i ambitnych osób
Benefity :
- Możliwość pracy zdalnej
- Brak dress code`u
- Spotkania integracyjne
- Inicjatywy dobroczynne
- Paczki świąteczne
Etapy rekrutacji:
Poznaj nas
bliżej:
https://www.facebook.com/LiveStreamStudioPL/videos/247609457436576