
Jeszcze parę lat temu mogło się wydawać, że promowanie usług placówki stomatologicznej może opierać się wyłącznie na warstwie wizualnej – ilustracjach i zdjęciach. Jest jednak inaczej. Okazuje się, że obrazowi musi towarzyszyć odpowiedni tekst. Ludzie, szukając lekarza stomatologa, odwiedzają strony internetowe placówek medycznych oraz ich profile w social mediach: czytają tam opinie innych pacjentów, posty oraz artykuły.
Jak więc kreować wizerunek lekarza i placówki w sieci, by zdobyć zaufanie pacjentów i skutecznie promować jej usługi? Co powinno znaleźć się na stronie internetowej placówki, by zainteresowała pacjenta?
Między innymi na te pytania odpowiedziała w tym odcinku webcastu „Za drzwiami gabinetu stomatologicznego” dr n. ekonom. Magdalena Szumska, specjalistka w zarządzaniu placówkami medycznymi, w rozmowie z hig. stom. Anną Makówką.
Z tego odcinka dowiesz się także:
• Jak zwiększyć szansę na to, by zadowolony pacjent wystawił placówce opinię w internecie?
• Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami w sieci i umiejętnie na nie odpowiadać?
• Czy osoby, które są już pacjentami danej placówki, odwiedzają jej stronę internetową?
• Co zrobić, by pacjenci postrzegali profil placówki medycznej w mediach społecznościowych jako autentyczny i wartościowy?
• Jak ilustrować posty?
• Co wybrać: samodzielne prowadzenie profilu społecznościowego czy współpracę z wyspecjalizowaną agencją?