BLACK CYBER WEEK! Publikacje i multimedia nawet do 80% taniej i darmowa dostawa od 350 zł! Sprawdź >
Gabinet w sieci
Marketing gabinetów stomatologicznych na Facebooku. Jak skutecznie zaistnieć i dać się poznać z dobrej strony
Daniel Nowocin
Facebook to najszybciej rozwijające się i najbardziej efektywne narzędzie marketingu internetowego. Jest doskonałym miejscem prezentacji branży medycznej, szczególnie gabinetów stomatologicznych. Dzięki elastycznej funkcjonalności pozwala na skuteczne i trafne dotarcie do odbiorcy. Facebook jest platformą umożliwiającą budowanie wizerunku eksperta. Artykuł wyjaśnia istotę i siłę działania serwisu oraz jasno wskazuje, jakich błędów należy unikać, by sprawnie poruszać się w świecie mediów społecznościowych.
Facebook jako platforma komunikacji daje ogromne możliwości kreowania wizerunku gabinetu, nie tylko jako szanowanej placówki medycznej, ale również rozpoznawalnej i wartościowej. Jak zatem stać się zauważalnym? Jakie działania przyniosą efekt, a jakich zagrożeń warto unikać?
Gabinet stomatologiczny na Facebooku
Zanim podejmiesz konkretne kroki, by promować swój gabinet na Facebooku, odpowiedz sobie na najważniejsze pytania, które pozwolą ci określić, do jakiej grupy docelowej warto skierować usługi.
- Kto jest twoją konkurencją i jakie są jej mocne strony?
- Co wyróżnia twoją ofertę na tle konkurencji?
- Jakie potrzeby zgłaszają lub mogą mieć twoi pacjenci?
- Jakie masz możliwości rozwoju, promocji i odpowiedzi na owe potrzeby swoich pacjentów?
- Kim są twoi dotychczasowi pacjenci?
- Do kogo chcesz trafić z ofertą i dlaczego?
Wstępna lista pytań i odpowiedzi to również doskonała okazja, by dostrzec oraz przeanalizować swoje mocne i słabe strony. Zebrane informacje będą pomocne w przygotowaniu i podjęciu ukierunkowanych, konkretnych działań. Pamiętaj, że każdy nowo pozy...