Gabinet w sieci

Marketing gabinetów stomatologicznych na Facebooku. Jak skutecznie zaistnieć i dać się poznać z dobrej strony

Daniel Nowocin

Medidesk

Adres do korespondencji:

Daniel Nowocin

Medidesk

ul. Swarzewska 51

01-821 Warszawa

tel. 22 250 08 50

e-mail: d.nowocin@medidesk.pl

Facebook to najszybciej rozwijające się i najbardziej efektywne narzędzie marketingu internetowego. Jest doskonałym miejscem prezentacji branży medycznej, szczególnie gabinetów stomatologicznych. Dzięki elastycznej funkcjonalności pozwala na skuteczne i trafne dotarcie do odbiorcy. Facebook jest platformą umożliwiającą budowanie wizerunku eksperta. Artykuł wyjaśnia istotę i siłę działania serwisu oraz jasno wskazuje, jakich błędów należy unikać, by sprawnie poruszać się w świecie mediów społecznościowych.

Facebook jako platforma komunikacji daje ogromne możliwości kreowania wizerunku gabinetu, nie tylko jako szanowanej placówki medycznej, ale również rozpoznawalnej i wartościowej. Jak zatem stać się zauważalnym? Jakie działania przyniosą efekt, a jakich zagrożeń warto unikać?

Gabinet stomatologiczny na Facebooku

Zanim podejmiesz konkretne kroki, by promować swój gabinet na Facebooku, odpowiedz sobie na najważniejsze pytania, które pozwolą ci określić, do jakiej grupy docelowej warto skierować usługi.

  • Kto jest twoją konkurencją i jakie są jej mocne strony?
  • Co wyróżnia twoją ofertę na tle konkurencji?
  • Jakie potrzeby zgłaszają lub mogą mieć twoi pacjenci?
  • Jakie masz możliwości rozwoju, promocji i odpowiedzi na owe potrzeby swoich pacjentów?
  • Kim są twoi dotychczasowi pacjenci?
  • Do kogo chcesz trafić z ofertą i dlaczego?

Wstępna lista pytań i odpowiedzi to również doskonała okazja, by dostrzec oraz przeanalizować swoje mocne i słabe strony. Zebrane informacje będą pomocne w przygotowaniu i podjęciu ukierunkowanych, konkretnych działań. Pamiętaj, że każdy nowo pozy...

Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Gabinet stomatologiczny na Facebooku

Zanim podejmiesz konkretne kroki, by promować swój gabinet na Facebooku, odpowiedz sobie na najważniejsze pytania, które pozwolą ci określić, do jakiej [...]

Za pan brat ze światem mediów społecznościowych

Media społecznościowe są bardzo wymagające i nie wybaczają nawet najmniejszego zaniedbania. Zatem komentuj, wchodź w dyskusje, zamieszczaj filmy lub zdjęcia, opowiedz [...]

Błędy i jak ich unikać

Brak systematyczności w publikacji postów

Informacje na Facebooku

Największym atutem Facebooka jest docieranie do konkretnych, a nie przypadkowych grup odbiorców. Dzięki szerokim możliwościom, jakie daje Facebook, masz szansę precyzyjnych [...]

Pamiętaj!

Samo dotarcie do określonego odbiorcy to jedynie połowa sukcesu. Twój komunikat powinien efektywnie zachęcić do aktywnego śledzenia fanpage’a stomatologa. Idealna strona [...]

Do góry