
Zarządzanie placówką stomatologiczną polega między innymi na organizacji pracy zespołu, planowaniu wizyt, zarządzaniu relacjami z pacjentami czy kontroli stanów magazynowych materiałów dentystycznych. Jeśli zarządzanie gabinetem stomatologicznym jest prowadzone efektywnie, istotnie wpływa na utrzymanie wysokiej jakości usług, optymalizację zysków i kosztów, poprawę wydajności gabinetu i budowanie pozytywnego wizerunku placówki.
Żeby jednak to wszystko osiągnąć, warto mieć narzędzia, które pomagają w organizacji codziennej pracy placówki. Z pomocą przychodzi tu specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania gabinetem stomatologicznym, dzięki któremu wiele zadań staje się prostszych i mniej czasochłonnych. Jak więc wybrać program, który najlepiej sprawdzi się w placówce stomatologicznej?
Na to pytanie odpowiedziała w 2. odcinku podcastu „Za drzwiami gabinetu stomatologicznego” dr n. ekonom. Magdalena Szumska, specjalistka w zarządzaniu placówkami medycznymi, w rozmowie z hig. stom. Anną Makówką.
Z tego odcinka dowiesz się także:
• Na co właściciele gabinetów najczęściej zwracają uwagę przy wyborze oprogramowania do obsługi gabinetu stomatologicznego?
• Z których funkcji oprogramowania powinien korzystać właściciel placówki medycznej, by pomóc sobie w organizacji pracy?
• Czy lekarze potrafią korzystać z funkcji statystyk zawartych w oprogramowaniu do zarządzania placówką medyczną?
• Jakie bariery napotykają właściciele klinik podczas wdrażania nowoczesnych rozwiązań do zarządzania placówką medyczną?
• Czy AI może pomóc w obsłudze pacjenta i zwiększaniu zysków gabinetu?
• Jakie pytanie warto sobie zadać przed wdrożeniem chatbota do obsługi zapytań od pacjentów?
Dostępny również na Spotify: https://open.spotify.com/show/5ifGvd3aCLOLFferJ7N8TS?si=049d56d3000942d5