
Jednym z najważniejszych wyzwań związanych z prowadzeniem praktyki stomatologicznej jest skuteczne pozyskiwanie nowych pacjentów. W dobie intensywnego rozwoju technologii i narzędzi opartych na algorytmach sztucznej inteligencji to zadanie staje się zdecydowanie łatwiejsze. AI jest bowiem w stanie skutecznie wspierać właścicieli gabinetów stomatologicznych w prowadzeniu efektywnego marketingu i komunikacji z pacjentami. W jaki konkretnie sposób? I w jakich innych zadaniach związanych z prowadzeniem praktyki stomatologicznej może pomóc AI?
Na te i wiele innych pytań w 3. odcinku podcastu odpowiedziała dr Joanna Jończyk, dr nauk ekonomicznych i ekspertka ds. zarządzania w ochronie zdrowia, w rozmowie z dr hab. Beatą Buchelt, prof. UEK.
Z tego odcinka dowiesz się także:
• Czy sztuczna inteligencja jest w stanie ograniczyć liczbę przypadków, w których pacjent nie pojawia się na zaplanowanej wizycie?
• W jaki sposób AI może pomóc w procesie diagnostyki i konsultacji pacjentów?
• Czy sztuczna inteligencja może wspomóc lekarzy stomatologów w planowaniu leczenia?
• Jak konkretnie AI może wspierać prowadzenie stałej komunikacji z pacjentem?
• Jakie są kluczowe zalety stosowania AI w stomatologii?
• Jakie są wady i ryzyka związane ze stosowaniem sztucznej inteligencji w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego?