
Rentowność gabinetu stomatologicznego w dużej mierze zależy od tego, ilu pacjentów decyduje się skorzystać z jego usług. Właśnie dlatego jednym z głównych elementów efektywnego zarządzania gabinetem jest skuteczne pozyskiwanie nowych pacjentów oraz dbanie o pozytywne doświadczenia tych, którzy już zaufali danej placówce.
Co więc warto zrobić, by pozyskać nowych i utrzymać obecnych pacjentów? Czy pacjenci są zazwyczaj lojalni wobec placówek medycznych i czym kierują się przy wyborze gabinetu?
Między innymi na te pytania odpowiedziała w 4. odcinku podcastu „Za drzwiami gabinetu stomatologicznego” dr n. ekonom. Magdalena Szumska, specjalistka w zarządzaniu placówkami medycznymi, w rozmowie z hig. stom. Anną Makówką.
Z tego odcinka dowiesz się także:
• Na jakie pytania warto znać odpowiedź, otwierając placówkę medyczną i określając jej zakres usług oraz cennik?
• Jaka jest korelacja pomiędzy niską ceną usług a lojalnością pacjentów?
• O czym należy pamiętać, tworząc rentowną ofertę usług dla najmłodszych pacjentów?
• Jak skutecznie zadbać o powrót pacjentów do gabinetu?
• Jakie są sprawdzone sposoby na pozyskanie pacjentów 40+?
• Jak skutecznie pozyskać i utrzymać młodego pacjenta?