
Współczesne kliniki stomatologiczne, niezależnie od tego, czy prowadzone są w formule praktyki indywidualnej, czy grupowej, to złożone ekosystemy, w których najważniejsze role odgrywają zatrudnieni w nich ludzie i sposób, w jaki ze sobą współpracują. To właśnie od tego zależy nie tylko atmosfera panująca w klinice, ale przede wszystkim jakość oferowanych usług i jej sukces na rynku.
Właśnie dlatego jednym z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed właścicielami placówek stomatologicznych, jest kreowanie takich warunków pracy, które będą wspierać harmonijną współpracę personelu oraz ułatwią pozyskiwanie i zatrzymywanie w klinice najlepszych specjalistów.
Jak więc tworzyć atrakcyjne warunki pracy w klinice stomatologicznej? O czym warto pamiętać, a czego unikać?
Na te i wiele innych pytań w tym odcinku webcastu odpowiedziała dr hab. Beata Buchelt, prof. UEK, w rozmowie z dr Joanną Jończyk.
Z tego odcinka dowiesz się także:
• Które z procesów zarządzania personelem są kluczowe dla zatrzymywania i rekrutowania pracowników?
• Jak skuteczniej pozyskiwać pracowników, z którymi chcemy współpracować?
• Jak sprawdzić, czy dany pracownik pasuje do organizacji?
• Jak tworzyć dobrą atmosferę pracy?
• Jak dbać o lojalność pracowników?
• Kontrakt czy umowa o pracę – które z tych rozwiązań lepiej wpływa na budowanie silnego zespołu?