FAQ webinarium - najczęściej zadawane pytania


1) Godzina startu webinarium już minęła, a transmisja się nie zaczęła

Proszę odświeżyć stronę


2) Zacina się obraz
+ Proszę sprawdzić prędkość łącza internetowego - może jest za niska. Dla jakości HD minimalne wymagania to 3,5 Mb/s. Test łącza można przeprowadzić przy użyciu np. strony https://www.speedtest.net/pl

+ Czy AdBlocker jest włączony? Jeśli tak - może to wpływać na płynność transmisji. Proszę spróbować go wyłączyć.

Co jeszcze może pomóc?
+ Proszę spróbować uruchomić transmisję w innej przeglądarce. Zalecamy korzystanie z przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge.
+ Proszę wyłączyć aplikacje działające w tle.
+ Proszę obniżyć jakość obrazu na playerze.
+ Zalecamy korzystanie z sieci WiFi lub przewodowej. Sieć komórkowa może być niewystarczająca do płynnego odtwarzania transmisji.

3) Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem, grafika na stronie nie wyświetla się prawidłowo
Proszę odświeżyć stronę

4) Gdzie mogę obejrzeć nagranie webinarium?
W ciągu kilku dni od wydarzenia nagranie webinarium zamieścimy na stronie https://podyplomie.pl/medVOD
Uczestnicy zapisani na wydarzenie dostaną o tym informację mailem.

5) Mam problem z transmisją, z którym nie umiem sobie poradzić
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało zachęcamy do napisania do nas na czacie. Moderator przekaże wszystkie uwagi obsłudze technicznej.