FAQ webinarium - najczęściej zadawane pytania
1) Godzina startu webinarium już minęła, a transmisja się nie zaczęła
Proszę odświeżyć stronę
2) Zacina się obraz+ Proszę sprawdzić prędkość łącza internetowego - może jest za niska. Dla jakości HD minimalne wymagania to 3,5 Mb/s. Test łącza można przeprowadzić przy użyciu np. strony
https://www.speedtest.net/pl+ Czy AdBlocker jest włączony? Jeśli tak - może to wpływać na płynność transmisji. Proszę spróbować go wyłączyć.
Co jeszcze może pomóc?
+ Proszę spróbować uruchomić transmisję w innej przeglądarce. Zalecamy korzystanie z przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge.
+ Proszę wyłączyć aplikacje działające w tle.
+ Proszę obniżyć jakość obrazu na playerze.
+ Zalecamy korzystanie z sieci WiFi lub przewodowej. Sieć komórkowa może być niewystarczająca do płynnego odtwarzania transmisji.
3) Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem, grafika na stronie nie wyświetla się prawidłowoProszę odświeżyć stronę
4) Gdzie mogę obejrzeć nagranie webinarium?W ciągu kilku dni od wydarzenia nagranie webinarium zamieścimy na stronie
https://podyplomie.pl/medVODUczestnicy zapisani na wydarzenie dostaną o tym informację mailem.
5) Mam problem z transmisją, z którym nie umiem sobie poradzićJeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało zachęcamy do napisania do nas na czacie. Moderator przekaże wszystkie uwagi obsłudze technicznej.