BLACK CYBER WEEK! Publikacje i multimedia nawet do 80% taniej i darmowa dostawa od 350 zł! Sprawdź >
15 listopada 2017
Przesunięcie terminu wystawiania skierowań
Termin zakończenia wystawiania skierowań do odbycia szkolenia specjalizacyjnego został przesunięty do 23 listopada.
Lekarzowi, który został zakwalifikowany do odbywania szkolenia specjalizacyjnego, wojewoda wydaje skierowanie do odbywania szkolenia w odpowiedniej jednostce organizacyjnej w terminie nie dłuższym niż 15 dni od zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.
W tym roku termin złożenia wniosków za pomocą systemu SMK został przedłużony o 8 dni z powodu awarii platformy SMK. Jak informuje Ministerstwo Zdrowia, w związku z przesunięciem terminu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego do 8 listopada wystawianie skierowań przez wojewodów ulega przesunięciu odpowiednio do 23 listopada 2017 r.
Według informacji Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia problemy w dostępie do funkcjonalności systemu miały miejsce od 3 do 8 listopada. Funkcjonalność systemu została przywrócona. „Rozpoczęte w SMK procesy takie jak złożenie wniosku o modyfikację uprawnień, o akredytację, wysłanie harmonogramu oraz założenie konta nie wymagają powtórzenia, ich procedowanie odbywa się w SMK zgodnie z procedurą” – poinformowało centrum po usunięciu awarii systemu.
W tym roku termin złożenia wniosków za pomocą systemu SMK został przedłużony o 8 dni z powodu awarii platformy SMK. Jak informuje Ministerstwo Zdrowia, w związku z przesunięciem terminu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego do 8 listopada wystawianie skierowań przez wojewodów ulega przesunięciu odpowiednio do 23 listopada 2017 r.
Według informacji Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia problemy w dostępie do funkcjonalności systemu miały miejsce od 3 do 8 listopada. Funkcjonalność systemu została przywrócona. „Rozpoczęte w SMK procesy takie jak złożenie wniosku o modyfikację uprawnień, o akredytację, wysłanie harmonogramu oraz założenie konta nie wymagają powtórzenia, ich procedowanie odbywa się w SMK zgodnie z procedurą” – poinformowało centrum po usunięciu awarii systemu.